Trova voli economici da Bari per Maiorca

Trova voli economici da Bari per Maiorca

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per Maiorca. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Bari (BRI)
Maiorca
ven 22/10
ven 29/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Bari - Maiorca

Bassa stagione

marzoIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.

Alta stagione

novembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 25%.

Prezzo medio andata-ritorno

199 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

117 €o meno

Buona offerta solo-andata

72 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per Maiorca

  • Prenota almeno 4 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a luglio, agosto e settembre. Il mese più economico per volare per Maiorca è gennaio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 48% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti - prenotazione di voli per Maiorca

Quanto dura il volo per Maiorca da Bari?

Qual è il volo più economico per Maiorca da Bari?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per Maiorca?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bari per Maiorca?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per Maiorca?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per Maiorca?

4 principali compagnie aeree con voli da Bari-Palese a Maiorca

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.999 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Comodità
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Tutto bene per personale e il resto"
Punti negativi: "Purtroppo 2.5 ore di ritardo alla partenza."

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti negativi: "Wasn't able to online check-in thus losing my window seat 21A I had selected."

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "Nothing much to say. The crew was polite, kind and professional."
Punti negativi: "nothing."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti negativi: "They told us there were no earbuds so recommended using our own. Our children had left theirs at home so they ran to get a $20 pair nearby. But the the plane DID have the buds; what we did not have were blankets — the crew said none were to be had."

Punti negativi: "We left Frankfort very late, we had not even moved half an hour after we were supposed to have left. They apparently changed our flight plan to try to make up time, and flew faster; but the conclusion was we were supposed to arrive at 18:25 and didn't arrive until well after 19:00. Refund"

Punti positivi: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Punti positivi: "The crew was polite and efficient. Moved very well around sleeping passengers sprawled feet. The shortcomings of the flight had to do with being in a tail section of an economy class in a packed transoceanic flight."
Punti negativi: "At the beginning of the long flight the cabin was chilled, which made me happy I had my hooded sweatshirt with me, but at the end it was hot and stuffy. There was no air regulation available from the seat, only light."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The crew was great. The sandwich was tasty. And, I loved the leg room!"

Punti positivi: "Cree was fantastic from check in to boarding"
Punti negativi: "Drinks served before food"

Punti positivi: "It was really nice having the bassinet for our little one."
Punti negativi: "My wife encountered a rude attendant after simply getting up and asking for water."

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "The flight was adequate."
Punti negativi: "Sandwich was extremely unappetising and there were no hot drinks. The worst thing was that in transiting from the SAA flight to the Lufthansa flight we were obliged to go through security which seems unnecessary. The security staff were awful. Bullying, rude and totally unsympathetic to the fact that having brought water from the first plane to the second plane we had to either drink it or throw it away. One guy in particular, a tall greying man evoked the worst stereotypes of brutal secret policemen. Perhaps he formerly worked for Stasi or he was having testosterone problems. Totally unacceptable behaviour."

Punti positivi: "Baggage arrived with me. Upgraded to First Class because so many of those passengers got other flights the night before."
Punti negativi: "Original 5 pm flight was cancelled because there was no Crew or plane, even though it’s a United hub. Though flight cancelled early, United could not get me home same day so provided hotel and meal. Next day flight scheduled 7:05 then 8 am, but even that time came and went without boarding. 15 hours delayed and no hurry getting the plane to depart at the stated time. Total lack of customer service and concern"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti negativi: "Crew was not very friendly, the lack of customer service is evident."

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti negativi: "Suitcase did not arrive, had a 3+ hours layover in Frankfurt, enough to get my bag sorted and sent to Oslo, but did not arrive"

Punti positivi: "Attentive and friendly staff, great food and plenty of drinks!!!"

Punti positivi: "on time no hassle"
Punti negativi: "nothing in particular"

Punti positivi: "Good crew and plane"
Punti negativi: "Terrible bag check before security, very long and disorganized"

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "I like everything about this airline. The entire crew is always happy to serve and extremely helpful. The food is very good and served hot. When our flight was delayed and it was questionable whether we'd make our Lufthansa connection, there was a small bus with 2 Lufthansa crew members waiting for us on the ground - they escorted us through Customs and directly to the door of the airplane so that we'd make the flight. Service I have never gotten on an American airline!"

Punti positivi: "Everything especially the food and the friendly stewardesses!N"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti positivi: "Everything! By far the best flight that I have ever been on!"
Punti negativi: "All was fine. No complaints!"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Not much good to say about these connections when the Rome flight runs late."
Punti negativi: "Way to close connection in Frankfurt to go from Terminal A through passport control and try to make it over to terminal Z- especially during spring break with all the school groups traveling. Missed my flight from Frankfurt to Houston."

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti negativi: "Very uncomfortable seats too close together. Boarding was late and plane was full. People had to out roller boards understand seats that were too close together. Seemed very unsafe. Stuffy and hot. Terrible turbulence."

Punti positivi: "Generale pulizia di tutti i servizi."
Punti negativi: "Ritardo di una orriva all'arrivo per lungo imbarco da parcheggio lontanissimo da aeroporto"

Punti negativi: "Un'ora di ritardo per condimeteo e de icing."

"Todo excelente"

"Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente"

"Super easy process, make sure to check in on time, remember most airport is electronic so be prepared to navigate that, super short flight, no real time for drinks or snacks. Have your SpTH forms with barcode handy."

"The flight from Madrid to NYC was operated by American airlines,it took them a while to figure it out that I'm on flight number 095,it was really frustrated and a lot of pressure for me.finally a wonderful lady figure it out and helped me to go on the flight back home to NYC."

Punti positivi: "I really like the preferred seating area and the crew overall"
Punti negativi: "Boarding was communicated by areas one time only. I would suggest to repeat communication of the areas that were told to board before so if you missed the first one you don’t have to wait until the end"

Punti positivi: "Lounge closed - last to board for business"
Punti negativi: "Food and Service in Business Class"

Punti positivi: "On time"
Punti negativi: "The boarding"

Punti positivi: "Friendliness"
Punti negativi: "Food selection"

Punti positivi: "Imbarco veloce"
Punti negativi: "Sembrava una barca da quanto si muoveva"

Punti negativi: "The check in process is terrible and very inefficient."

Punti positivi: "NOTHING. VIAGGIO CON AEREO SCOMODISSIMO. CIBO PESSIMO. PERSONALE PRONTO PER UNA BELLA SIESTA, E POCO AFFERRATO SUI COLLEGAMENTI... CHE DIRE? PER UN INTERNAZIONALE MAI PIU."
Punti negativi: "IBERIA CANNOT MAKE HUNDREDS OF PEOPLE FLY, WITH A FLIGHT TO SHORT RANGE VEHICLE! I HAVE NEVER FLYED SO SUCK IN MY LIFE"

Punti positivi: "Food was pretty good."

Punti positivi: "Personale disponibile e servizio di intrattenimento ottimo"
Punti negativi: "Ritardo di 2 ore senza alcun avvertimento, nessuna spiegazione neanche dal personale presente in aeroporto, nessun "rimborso" o piccolo extra per rifarsi dell'inconveniente."

Punti positivi: "Personale assente . Cibo mediocre"
Punti negativi: "Più attenzione ai paseggeri"

Punti positivi: "Ordine imbarco e pulizia"
Punti negativi: "Solo snack a pagamento e sedile non reclinabile"

Punti positivi: "They have badest customer service becouse i want extended my way back to chicago they did not talk to me as customer but every time call they hand off the phone more then 3 times i will not fly again with this plane"

Punti negativi: "We had a terrible experience with iberia airlines,working with british airways.We almost missed our fl8ght as they cannot find info about e tickets in the computer(otherwise i had tge print out of our tickets). Truly it was a night mare for our family. But we are really glad that we were able to board in the nick of time and finally home ."

Punti positivi: "Iberias actual flights are always excellent from the crew, entertainment, food, and all the way up to the pilots smooth landings."

Punti positivi: "Iberia Premium Tourista is an absolute gem, don't overlook an upgrade from Tourista."
Punti negativi: "The food is just marginal, but I wasn't expecting anything different"

Punti negativi: "Crew couldn't say if there was or was not meat in the meals."

Punti positivi: "Bumped up to better seats than we paid for. More space mkes a long ride easier."

Punti positivi: "On time"

Punti positivi: "Volo comodo, ho viaggiato lontano dai motori per la prima volta"
Punti negativi: "Mi hanno obbligato a mettere il cellophane allo zaino per evitare che si perdesse il contenuto, il tutto a mie spese. Guarda caso gli operatori del cellophane erano davanti al check-in Iberia, sono forse in accordo?"

Punti negativi: "Crew wasn’t unfriendly , no food was provided"

Punti negativi: "Un po’ tutto"

Punti positivi: "First flight ever where water or coffee we’re not offered. Good cart came out. Nothing offered. 3 attendants? To do what??"
Punti negativi: "No beverage or food offered"

Punti positivi: "fast boarding"
Punti negativi: "food is expensive"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti negativi: "inizialmente mi hanno permesso l'imbarco per poi negarmelo in quanto problemi di transito a Panama. Personale di terra non molto competente riguardo agli scali"

Punti positivi: "Relatively cheap flight"
Punti negativi: "Zero legroom. My legs were in aisle."

Punti positivi: "Turist class is now low cost class too"
Punti negativi: "Overall a very uncomfortable journey"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost, sito web che funziona malissimo. Mai più per tratte lunghe"

Punti negativi: "Compagnia di bandiera con servizi low cost al limite dell'accettabile"

Punti negativi: "A porter checked our bags at the gate without asking us whether we were traveling beyond London, so the bags were never transferred to the transatlantic flight nor did they arrive in SF. It wasn't necessary to check them because there was plenty of room in the overhead bins when we got on the flight. We immediately asked a flight attendant to help when I realized they might not go through and he said he spoke to someone who caught and tagged the bags to go through, but it still didn't happen. It would have been easier if he had just brought them to us on the plane. Another women's bag was taken with all her baby supplies and bottles in it for a 16-hour travel day. Very frustrating for all of us."

Punti positivi: "I loved the Madrid airport!! Iberia out of Madrid is lovely."

Punti negativi: "Il volo madrid barcellona ha avuto 2 ore di ritardo e questo ha comportato la perdita della coincidenza barcellona pisa. Malgrado abbia acquistato un biglietto con iberia, la compagnia si è rifiutata di prendere in considerazione la possibilità di spostarmi su altro volo madrid barcellona perchè il volo era operato da vueli ng"

Punti positivi: "The arrival was almost on time (20 min late ONLY)"
Punti negativi: "Check-in machines in Barcelona Airport did not work (since the Vueling shares the code with Iberia, but they did not share the booking codes!). The result is 40 min queue while only one "manual" registration desk opened. The person behind the desk seemed to be very stressed, no shadow of any kindness - it's understandable: the managers had left her alone with a lot of people unable to use their "cool" innovation (registration through machines). If one adds here the unacceptable burden with boarding (30 mins of waiting time before the bus arrived and all that on the stairs of the "sleeve") the flight started fairly "well". The seat assigned was in the last raw (seems for any other type of seat one has to pay like 13 euro more) and with my 2m of height I felt at "maximum of comfort". Thank you, Vueling, for that exceptional "lowcost safari" experience, will try to avoid you in the future."

Punti negativi: "there was a delay of over an hour and no explanation was given either in Spanish or in English."

Punti positivi: "Premium economy was very comfortable on Iberia. Their advertisements are true. We also got a great fare. Checkin at Madrid was pretty quick and security moved right along."
Punti negativi: "Getting on the plane was an adventure. Note clear where they wanted groups to go. Food was ok; drinks limited in choice."

Punti negativi: "It was hot in there and the WiFi wasn’t working Besides that it was good"

Punti negativi: "Did not offer water and seats were very uncomfortable."

Punti positivi: "Great flight overall. Good food, pleasant crew. Easy boarding process"
Punti negativi: "they had fancy touch screen TVs that at the beginning of the trip showed all the movie options... They then never activated during the entire transatlantic flight after takeoff."

Punti positivi: "On the plane, the trip was fine. The trans-atlantic section of the flight was surprisingly spacious."
Punti negativi: "The connection was too short in Madrid, so I missed my flight to Berlin and was stuck in the airport for 11 hours. No airport lounge. Kind of a drag after a 9 hour flight. Also they said that my luggage would already be in Berlin but it was not and now I am still trying to find it. Yikes!"

Punti positivi: "Crew was very nice and accommodating to the fact that I didn't speak too much Spanish"
Punti negativi: "I wasn't sure my chicken was cooked. There was enough other good anyway, I wasn't hungry."

Punti positivi: "Shortness of flight"
Punti negativi: "Flight attendant would not help get luggage into overhead. Inattentive for food and drink needs."

Punti positivi: "Air hostess were pleasant. Take off and landing were super smooth. Plane was new and very spacious."
Punti negativi: "Boarding process was confusing and disorganized. There were no vegetarian food options available for the dinner."

Punti positivi: "Usually on time"
Punti negativi: "Too crowd. Bad food. They do not clean at all between flights."

Punti negativi: "Could not board the plane as it was overbooked!!!!!"

Punti positivi: "Everything"
Punti negativi: "I really enjoy flying in your airline"

Punti positivi: "Yes"

"By far one of the worst airlines I’ve ever had to deal with. Customer service is very poor. Stay clear of any airline you cannot get a hold of a real person to help with your problem."

Punti positivi: "Pulizia e personale"
Punti negativi: "I prezzi Dell caffè ☕"

Punti positivi: "There was a good amount of room on the plane with comfortable seating."
Punti negativi: "We sat on the plane an extra 15 minutes before the flight, but other than that everything went smoothly."

Punti positivi: "La puntualità"
Punti negativi: "La divisione prima del imbarco in base ai nr dove ci si siede e poi ci hanno messo su lo stesso autobus"

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "2:30 hours delay inside the plane and finally they change our aircraft. The crew is not friendly with us."

Punti negativi: "3 hours delayed due to a mechanical problem."

Punti negativi: "Make sure you have a ticket with a selected seat or else they will not let you board, they overbook flights very often!"

Punti negativi: "Carry on policy is ridiculous"

Punti negativi: "Could of been on time. I missed my connection and it cost me 1000’s. Worst airline ever."

Punti negativi: "We were standing in line to board gate 14 it read Barcelona and right as we went to start boarding it changed to a different flight. All of us were running from gate to gate and nobody would help us!!!!! That was TERRIBLE!!!!!!!! One person figured it no Help from your staff."

Punti positivi: "All was ok"
Punti negativi: "Flight delayed and slow boarding"

Punti negativi: "The flight was over 5 hours delayed. Multiple times I asked for an update and wasn’t given one by any crew member, nor did they make any announcements giving the passengers and update. The other passengers on the plane were extremely rowdy and loud during the wait and the crew did nothing to keep ca"

Punti positivi: "Sedile molto comodo x un low-cost."
Punti negativi: "Check-in online non disponibile per la tratta SPU - FCO."

Punti negativi: "Didn’t take the flight"

Punti positivi: "Good price"
Punti negativi: "Baggage took far too long"

Punti negativi: "Se podría mejorar el tiempo de desembarque"

Punti negativi: "Lo spazio tra i sedili!!!!"

Punti positivi: "Nulla, mai viaggiato cosi male! Non si tiusciva a stare seduti!!!! Sedile scomodo e non c’era spazio per le gambe!!!!!"
Punti negativi: "Allargare lo spazio per le gambe anche solo di pochi centimetri!"

Punti negativi: "Pagata la priority mi trovo nella fila 3 gruppo imbarcato per ultimo! Inaccettabile"

Punti negativi: "Far pulire bene bagni e posti a sedere pieni di carta nel pavimento, briciole ed acqua sui sedili nonché cibo anche nelle cappelliere"

Punti positivi: "Il check in rapido Il personale super educato e simpaticissimo"
Punti negativi: "La pulizia dell’aereo Non per me, ma io non avevo acquistato il prioritario però sono stato imbarcato davanti a quelli che erano prioritari quindi hanno mischiato tutti e chi ha pagato per il servizio Priority era proprio arrabbiato"

Punti positivi: "il sedile decisamemte scomodo e di dimensioni ridotte"
Punti negativi: "praticamente tutto"

Punti positivi: "DA Barcellona è andato molto bene e atterrato in anticipo"
Punti negativi: "Da milano è partito con 40 minuti di ritardo e arrivato con 30 minuti di ritardo. Inoltre il personale all'ingresso del volo era scontroso e poco professionale"

Punti negativi: "Scadente"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Non sono state date le disposizioni di sicurezza a bordo. Non ho ricevuto nulla di ciò che ho chiesto agli assistenti di volo durante il loro passaggio. Il volo ha tardato di un'ora. L'atterraggio è stato il più spaventoso in oltre 20 viaggi compiuti ad oggi. Da dimenticare."

Punti negativi: "Da anni lo sciopero ha un'importanza sociale; si sciopera per creare disagio e quello che hanno indetto i piloti Vueling ha creato il massimo del disagio. Bene notare che non è con loro che bisogna prendersela, ma con la compagnia che si è rifiutata di avvertire il ritardo di 4 ore e che ha fatto stare centinaia di passeggeri ad aspettare di capire se e quando saremo rientrati. Lo sciopero deve creare disagio soprattutto a una società, non a dei cittadini. Considerando che alla parola "rimborso" nessuno del personale Vueling ha saputo rispondere, mi chiedo: la prossima volta scioperiamo noi per creare disagio ai piloti? Ovviamente scherzo, ma ogni volta che viaggio con vueling succede qualcosa."

Punti positivi: "La impiegata del frontdesk era cortese e aveva molto interese per aiutarmi nel mio caso, perché portavo molto bagaglio"
Punti negativi: "Portavo una chitarra"

Punti negativi: "Most Vueling flight that I take are delayed"

Punti negativi: "Ritardo aereo e ritiro bagagli assurdo"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Attesa valigia imbarcata"

Punti positivi: "They are always late not much room."

Punti negativi: "Come sempre Vueling ha fatto ritardo e questa volta abbiamo pagato un supplemento alla compagnia di affitto auto"

Punti negativi: "Worst experience I've ever had. I've been traveling for years but never experienced an airlines this unprofessional. I have received 4 emails which all said my flight had a 3 hour delay but did not notify me it will be on time until 20 minutes before departure from Barcelona. Of course, I Went to the information desk to see if they can still board me on the flight but they said no although it still didn't leave. They charged me 115 Euros a ticket but ONLY accepted cash. I was not flying alone and it didn't carry hundreds of euros with me. I had to wait hours just for the exchange to open. The crew at the information thought this was hilarious by the way, particularly the supervisor who had an extremely cheap red hair dye who refused to give me her name then put a scarf over her name tag to hide it. After I thanked the man who was helping me, she naturally yelled from across the information desk "HE SHOULDNT DO THIS!!!!" ... I said thank you? NEVER FLY THIS AIRLINES! I hope they get their act together before this airlines goes out of business!"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Flight was almost 4 hours late which caused us to miss our next flight. The only compensation given was a 6 Euro snack voucher per person. Worst flying experience of my life."

Punti negativi: "Paid for priority board but there’s no priority given at the gate."

Punti negativi: "Flights notoriously late Staff useless Service inexistant No information provided Avoid Vueling"

Punti negativi: "Made us wait for 30 minutes in line to board. After boarding, waited on the tarmac for an HOUR Got to Mallorca and they had lost my luggage despite delays. I paid 190 for an extra bag!"

Punti positivi: "It arrived at its destination in one piece and not on fire"
Punti negativi: "Tiny seats, plastic seats, late as usual."

Punti positivi: "This was the first time I travel with Vueling and the crew was so nice! and the plane so clean! Loved it. Much better than LATAM for example that was my next flight."
Punti negativi: "My bag took to long to get out I got a little scared it didn’t get to Barcelona, but everything was ok at the end so as an overall everything was perfect!"

Punti negativi: "A bus ride is more comfortable than a vueling flight"

Punti negativi: "Late. Long wait for baggage. Not very friendly crew."

Punti positivi: "Getting off the plane."
Punti negativi: "Everything else. This was the worst plane experience ever. The flight was super super delayed (as were several other Vueling flights) and we stood in the bag drop line for over 2 hours because there was no system and everyone was confused. Then when we finally got through they updated the flight status every 10 min confusing everyone cause the time kept changing and no one knew what was going on. Then they finally posted the gate and we had to run to the other side of the airport and then they delayed the flight again so it was over 3 1/2 hours delayed In the end. Then boarding was a mess and the plane itself was pitiful for how expensive that flight was. This is never going to be a company of choice for me. Definitely a last resort."

Punti negativi: "At the check in gate the man made us pay for the luggage we carried on the plane"

Punti positivi: "rapporto prezzo/qualità"
Punti negativi: "L'orario del volo"

Punti positivi: "Aircraft cabin comfornand cleanliness"
Punti negativi: "The whole booking experience and costs incurred in our 4PAX booking. Should cost €350 and went to almost €800 when we changed start of trip by one day even though we booked weeks in advance."

Punti negativi: "Malissssssssssssimisssssimo"

Punti positivi: "On time departure"
Punti negativi: "Checking line with no information, rude customer services, cabin crew very rude and discriminatory system, the flight attendant in charge of the cabin crew made us moved our Carry on three row far from our seats, despite the fact that we paid more for those seats and that we were among the first to board the plane. He made a racist facial expression toward us."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "The flight was cancelled after checkin . Trying to get an alternative was futile with no success.Had to drive 1000 km in the end. No announcements made in English. Plese advise how to get a refund."

Punti positivi: "Quick flight and good service"
Punti negativi: "Cheap flight but odd that we always take a shuttle from plane to airport"

Punti positivi: "Flight attendants were very helpful, especially because we were traveling with a sick child. They let us disembark first when we landed in London to seek medical attention."
Punti negativi: "We only flew with this carrier because British Airways partners with them. Wouldn't have flown them otherwise."

"Arrivati anche in anticipo!"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti positivi: "No"
Punti negativi: "This company Son unos malditos ladrones Me cago en la madre que los pario"

Punti positivi: "Checkin and security Quick passport control and luggage"
Punti negativi: "The plane was late, boarding process very slow, Lon wait to disembark"

Punti positivi: "la precisione degli orari"
Punti negativi: "nulla"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti positivi: "Super ritardo"

Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"

Punti negativi: "The announcements made by the main air steward were mostly unintelligible due to a very strong Spanish accent."

Punti positivi: "Il sedile sinceramente non era molto comodo"
Punti negativi: "I sedili andrebbero migliorati"

Punti positivi: "Il viaggio è stato effettuato con la massima Puntualità. Nn ho atteso per l'imbarco. Anzi devo dire che sono arrivata in anticipo di circa 20 minuti. Posso solo complimentarmi."

Punti negativi: "Great attractions and clean descending"

Punti positivi: "Per il ritorno da Siviglia a Venezia il posto era buono"
Punti negativi: "Basta passare alla mattina presto con promozioni o altro per tutto il viaggio; paghiamo l'operatore per un trasporto non per venderci o farsi pubblicità come per i viaggio low cost per le pentole!"

Punti negativi: "Dont speak every 5 mn Dont play with light every 10 mn Dont Try to sell lotery or food Dont limit every lugage like drugs prices ...."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"

Punti negativi: "Sedili scomodissimi. Imbarco lentissimo a causa del controllo dei bagagli al gate. 1 ore di ritardo in arrivo"

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti positivi: "Tutto ok"

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti positivi: "Flight was quick"
Punti negativi: "The representative at check in almost charged us €100 for a checked bag we’d already paid for when we bought our tickets online. When I asked her “didn’t we already pay for this?” She checked her screen and just said “oh” and let us through."

Punti positivi: "nothing"
Punti negativi: "the worst traveling experience. as intl travelers could not download the wi-fi at their airport and they charged 40.00 per person for just the check in ticket... the customer service was the worst ever. very nasty employees"

Punti negativi: "Atterraggio sono pessima. Mi sembra emergenza per atterraggio o usato automatico anche atterraggio."

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."

Punti negativi: "Bagaglio da pagare a parte, per averPosti vicini bisogna pagare, attesa per l’imbarco ... volo in ritardo di mezz’ora"

Punti negativi: "Una truffa"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "Tutto molto bello"
Punti negativi: "Niente"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti positivi: "Nothing late again dirty plane not allowed to bring alcohol on which is fair enough but they don’t mind selling you there own"
Punti negativi: "Everything was rubbish"

Punti positivi: "Prezzo basso e nessun problema con i bagagli, personale simpatico"
Punti negativi: "Prezzi bevande/cibi a bordo assolutamente assurdi, sedili veramente scomodi (non ci entravo neanche), non c, vmneanchehermo per vedere le statistiche"

Punti positivi: "The pilot and safety tannoy is not loud enough"

Punti negativi: "The app wasn’t working to check in. We arrived to the airport 1.5 hrs early only for them to tell us that there would be a $56 charge for not checking in 2 hours ahead of time. This is absurd. Almost as much as our ticket to Mallorca. Not okay. They were so rude to us and I dont trust that they will do this again to us. It’s a scam in my opinion. Definitely read all of the fine print or they will rip you off. Oh! And we paid for PRIORITY boarding. Psh"

Punti positivi: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Punti negativi: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"

Punti negativi: "Il terminal 2 dell'areoporto di Lisbona da dove partono i voli economici è piccolo, disorganizzato e senza servizi ormai essenziali (prese elettriche disponibili, spazi di attesa insufficienti). Per non parlare del ritardo in partenza e dell'attesa di oltre 50 minuti per il ritiro bagagli a Ciampino"

Punti positivi: "Price and punctually."
Punti negativi: "As mentioned being separated by the “ random computer choice of seats. We were put rows apart both with empty seats either side of us, we fly lots and only Ryanair and Jet2 do this."

Punti negativi: "The seats are small and they don’t lay back even when I upgraded to priority. I had to ask for food and water and paid a lot. But mainly the flight was delayed over 2 hours before boarding and then another 45 min in the cramped plan:("

Punti negativi: "I had to book my own flight"

Punti positivi: "La puntualita"
Punti negativi: "Tt ok"

Punti negativi: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti negativi: "Delayed , everything is nickel and dime"

Punti negativi: "For your fault i lost my Next flight to Valencia and nobody of your personal helped me to resolve my problem, when you are the responsables that i lost my flight."

Punti positivi: "It took off roughly on time"
Punti negativi: "Boarding was slow, checking in was annoying (just lots of steps to be done with lots of ppl who don’t travel often and less helpful staff), and the plane smelled odd."

Punti negativi: "80 euros for the flight - 55 euros for a check in fee...what a joke - how do u calculate that price? Over 53 countries visited and that's the first flight I ever had to pay to check in - last flight with them"

Punti positivi: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Punti negativi: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."

Punti negativi: "It was delayed and no one told us any updates on the fligh. I almost l"

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Maiorca

Le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Maiorca hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bari per Maiorca

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bari per Maiorca

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bari per Maiorca

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bari per Maiorca

Prenota voli economici da Bari a Maiorca

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

6/11
sab
1 scalo
Ryanair
19h 55m
BRI - PMI
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
6h 45m
PMI - BRI
12/11
ven
2 scali
Ryanair
19h 10m
BRI - PMI
16/11
mar
1 scalo
Ryanair
19h 30m
PMI - BRI
6/11
sab
2 scali
Ryanair
27h 00m
BRI - PMI
13/11
sab
1 scalo
Ryanair
20h 15m
PMI - BRI
6/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
27h 00m
BRI - PMI
13/11
sab
2 scali
Diverse compagnie
29h 15m
PMI - BRI
12/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
19h 10m
BRI - PMI
16/11
mar
2 scali
Diverse compagnie
14h 45m
PMI - BRI
2/11
mar
2 scali
Ryanair
18h 50m
BRI - PMI
6/11
sab
1 scalo
Ryanair
20h 15m
PMI - BRI
2/11
mar
2 scali
Ryanair
18h 50m
BRI - PMI
6/11
sab
2 scali
Ryanair
14h 00m
PMI - BRI
8/2
mar
1 scalo
Ryanair
24h 40m
BRI - PMI
15/2
mar
1 scalo
Ryanair
22h 25m
PMI - BRI
2/11
mar
2 scali
Ryanair
18h 50m
BRI - PMI
5/11
ven
2 scali
Ryanair
21h 40m
PMI - BRI
6/1
gio
1 scalo
Ryanair
14h 30m
BRI - PMI
9/1
dom
1 scalo
Ryanair
6h 50m
PMI - BRI
8/2
mar
1 scalo
Diverse compagnie
24h 40m
BRI - PMI
15/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
15h 20m
PMI - BRI
2/11
mar
2 scali
Ryanair
18h 50m
BRI - PMI
5/11
ven
1 scalo
Ryanair
13h 10m
PMI - BRI
8/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
26h 25m
BRI - PMI
15/2
mar
2 scali
Diverse compagnie
15h 20m
PMI - BRI
6/1
gio
2 scali
Diverse compagnie
15h 00m
BRI - PMI
9/1
dom
2 scali
Diverse compagnie
37h 30m
PMI - BRI
10/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
17h 55m
BRI - PMI
13/1
gio
2 scali
Diverse compagnie
10h 20m
PMI - BRI
10/1
lun
2 scali
Diverse compagnie
17h 55m
BRI - PMI
13/1
gio
1 scalo
Diverse compagnie
24h 10m
PMI - BRI
5/2
sab
1 scalo
Lufthansa
5h 25m
BRI - PMI
17/2
gio
1 scalo
Lufthansa
8h 30m
PMI - BRI
5/2
sab
1 scalo
Lufthansa
5h 25m
BRI - PMI
16/2
mer
2 scali
Lufthansa
23h 25m
PMI - BRI
8/2
mar
1 scalo
Vueling
4h 25m
BRI - PMI
12/2
sab
1 scalo
Vueling
6h 55m
PMI - BRI
5/2
sab
1 scalo
Iberia
4h 25m
BRI - PMI
12/2
sab
1 scalo
Iberia
6h 55m
PMI - BRI
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

12/11
ven
1 scalo
Ryanair
19h 45m
BRI - PMI
12/11
ven
2 scali
Ryanair
19h 10m
BRI - PMI
21/11
dom
2 scali
Ryanair
18h 00m
BRI - PMI
19/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
15h 00m
BRI - PMI
19/11
ven
2 scali
Ryanair
13h 50m
BRI - PMI
12/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
35h 25m
BRI - PMI
2/11
mar
1 scalo
Vueling
8h 55m
BRI - PMI
19/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
17h 15m
BRI - PMI
Mostra più risultati
-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe