Trova voli economici da Bari per Budapest

BRI - BUD

Trova voli economici da Bari per Budapest

Cerca contemporaneamente su centinaia di siti di viaggio per trovare offerte sui voli per Budapest

Andata e ritorno
Economy
Bari (BRI)
Budapest Ferenc Liszt Intl
mar 20/4
mar 27/4
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |

Informazioni utili: Voli Bari - Budapest

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 30%.

Alta stagione

dicembreIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 29%.

Prezzo medio andata-ritorno

81 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

63 €o meno

Buona offerta solo-andata

42 €o meno

Quando prenotare voli da Bari per Budapest

Prezzo stimato andata e ritorno
Prezzo medio al mese
Evoluzione dei prezzi nei giorni vicini alla partenza

I consigli per trovare un volo economico

  • Cerchi voli economici? Considera che il 25% dei nostri utenti ha trovato voli per questa rotta a 42 € o meno sola andata e 63 € o meno andata e ritorno.
  • Il volo più economico da Bari a Budapest è stato trovato in media 71 giorni prima della partenza.
  • Prenota almeno 5 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • I mesi di novembre, dicembre e gennaio sono considerati alta stagione. Il mese più economico per viaggiare è gennaio.
  • In media*, una partenza di mattina costa circa 48% in più di una volo di sera.
*Media dei prezzi più bassi mostrati nei risultati delle ricerche di KAYAK per partenze nei prossimi 30 giorni

Domande frequenti sulla prenotazione dei voli da Bari per Budapest

Quali compagnie aeree hanno una politica di cancellazione flessibile per i voli da Bari per Budapest a causa del COVID-19?

Quanto dura un volo da Bari per Budapest?

Quanti voli vi sono tra Bari e Budapest?

Quali compagnie aeree offrono i voli più economici da Bari per Budapest?

Quali compagnie aeree volano più spesso tra Bari e Budapest?

Qual è il giorno della settimana più economico per volare da Bari per Budapest?

Quali aeroporti utilizzerò per volare da Bari per Budapest?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli da Bari per Budapest?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Bari per Budapest?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli da Bari per Budapest?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo da Bari per Budapest?

3 principali compagnie aeree con voli da Bari-Palese a Budapest Ferenc Liszt Intl

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,9
Lufthansa
Valutazione complessiva sulla base di 27.791 recensioni
8,0
Imbarco
7,8
Tariffa comfort
8,4
Personale
7,7
Divertimento
7,6
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Personale professionale e cordiale."
Punti negativi: "Gli snack, con pochi centesimi di spesa, si possono offrire snack migliori."

Punti positivi: "personale professionale e cordiale"
Punti negativi: "gli snack, con pochi centesimi di spesa, si può offrire qualcosa di meglio"

Punti positivi: "Great service, tasty sandwich."
Punti negativi: "Boarding was a bit of a scrum."

Punti positivi: "Nice crew, friendly. Plenty room on flight as it not booked full. Flight left on time"

Punti positivi: "Everything was fine!"
Punti negativi: "Everything was fine!"

Punti negativi: "4 ritardi su 4 voli"

Punti negativi: "In 2 giorni ho fatto 4 voli... Tutti e 4 in drammatico ritardo"

Punti negativi: "2 voli 2 ritardi... Per il resto perfetto"

Punti positivi: "I loved the abundance of movies you can choose from."
Punti negativi: "I don't know."

Punti positivi: "Il personale è stato gentile, mi hanno pure offerto dello spumante."
Punti negativi: "Non mi è piaciuto il fatto che abbiano cancellato il mio volo diretto della Swiss da Berlino a Zurigo e mi abbiamo spostato su un volo da Berlino a Francoforte e poi da Francoforte a Zurigo. Questo mi è costato parecchio in treni in Svizzera."

Punti positivi: "Delayed bad"
Punti negativi: "Keep time scheduled"

Punti positivi: "Food option was horrible. Need better options for vegans and Vegetarians."
Punti negativi: "The vegetarian option food was terrible."

Punti negativi: "Cibo"

Punti negativi: "Cibo"

Punti positivi: "The crew was great. The sandwich was tasty. And, I loved the leg room!"

Punti negativi: "The food"

Punti negativi: "Sistema d’intrattenimento lentissimo"

Punti positivi: "Crew was friendly and we were pleasantly surprised to be fed something on the short flight!"
Punti negativi: "Although it was a 4 hour layover, it took almost 3 hours before we saw where our gate was for the flight."

Punti positivi: "Ho perso la coincidenza da Monaco per un ritardo di oltre 75 minuti accumulatosi a Pisa"

Punti negativi: "Non è stato possibile scegliere i posti anche se la prenotazione era per due persone ci sono stati assegnati due posti separati"

Punti negativi: "2 ore di ritardo, aero piccolo e senza spazio per bagaglio a mano"

Punti positivi: "Efficient, on time."
Punti negativi: "Cost for wifi"

Punti negativi: "Voli in ritardo"

Punti positivi: "I appreciated the upgrade to business class. I liked the service, punctuality and cordiality on board."
Punti negativi: "The business class seat is narrow (shoulders) and although the flat bed is 2m long, it is is wedged on the feet; I'm 2 m tall, it's really narrow. Moreover, the seat commands are operated by "light touch" placed just below the wrist and hand, so the seat keeps moving all the time."

Punti positivi: "N/A"
Punti negativi: "Upon arriving to Frankfurt airport (gate Z) from Boston, i had an hour to make it to gate A including passport control. Once I got to to gates A50-69 I was told that i had to turn back and go through a different passport control as the one close to gates A50-69 was too busy/full. So I turned back although i had no specific gate number where the passport control was. Once I got there, after 10 mins walking (around gate Z20) around and asking lufthansa staff I came across a rather long queue. At that point I only had 30 mins until my flight to Budapest was boarding. I knew I would not get through that queue on time and there was no assistance. So I decided to turn nack and go back to gates A50-69 assport cobtrol where luckily there was no queue at all. I do not understand why i was turned away by staff the very first time I got to that passport control and why there was no assistance by airport staff. Not happy at all about that."

Punti negativi: "See problem with the KAYAK reservation above."

Punti positivi: "Staff, especially male steward was very professional and dedicated. Bravo for the effort for the boy."

Punti positivi: "Il personale di bordo gentile e disponibile. il cambio di aereo non ha interferito con l’orario e facile trasbordo da un aereo all’altro!"

Punti positivi: "Courteous staff. Great movies. Good food."

Punti positivi: "Friendly cabin crew."

Punti negativi: "Troppo freddo"

Punti negativi: "Apparently the rude gate agent decided to randomly pull people out of the mass gaggle for boarding and check carryons she seemed to believe we’re too heavy or big, while letting other bigger ones and heavier ones stating safety concerns. The bin has a total weigh limit, not the individual bag. Lufthansa needs to educate its employees."

Punti negativi: "You get onecthecshuttle bus first but then it iscafree for all when you disembark. Only 9ne stairway was operational when we arrived so slow boarding. Business Class seats are same ad economy - just the middle seat is vacant. You get a mediocre meal."

Punti positivi: "in orario tutto ok"

Punti positivi: "in orario tutto ok."

Punti negativi: "pastry, not sandwich"

Punti positivi: "Used both front and back doors to board the plane."
Punti negativi: "Unfortunately, boarding wasn't well organized. It would have been more helpful if rows (1 through X) used the front door and rows (X+1 through Y) used the back door. We had people seated in the front of the plane using the back door and people in the back of the plane using the front door. It slowed the whole process down and was rather chaotic."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Delayed and therefore missing my connecting flight. Still needed to check in on time as if flight was not delayed. Being stuck in AP for 6 hours. Carry on is ltd to 8kg. My empty carry on weights 6kg. What is next with airlines? Travel without luggage? Stop gauging your customers."

Punti negativi: "Due to the reason that the flight was overbookef LH asked us to drop off our hand luggages as well in MXP, however both were approved for the cabine. Due to the late departure our luggages missed the connection so they left our luggage behind in MUC"

Punti positivi: "Con Lufthansa si viaggia sempre bene, confortevole e rilassante. Servizio più che buono."
Punti negativi: "Sarà difficile visto la mancanza di una vera e propria cucina, ma proverei a migliorare il cibo. Non lo trovo poi così male, ma si può migliorare."

Punti negativi: "Non è stato possibile ottenere un posto x italia sebbene ci fossero perché non riuscivano a comunicare x telefono !!! Tempi di reazione ad una emergenza troppo lenti !!!"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Nulla da segnalare"

Punti positivi: "Tutto regolare."
Punti negativi: "Lo snack offerto non all'altezza del brand Lufthansa"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Alla faccia della puntualità Tedesca. Inoltre quando ci sono dei ritardi sono abituato che la compagnia informi i passeggeri del morivo"

Punti positivi: "Cortesia dello staff"
Punti negativi: "I sedili sono incomodi"

Punti positivi: "at RDU after they missed to notify me in time, they were very nice to find me the fastest route on the next day, not miss my whole conference . They give me food vulture also. most of the flying attendances were really kind under my travel, except on the MUC-IAD plane"
Punti negativi: "They didn't notify me in time on a delay and didn't suggested a different route. Therefore I was able to flew just the following day as my connection to the oversea flight was more then an hour delay. It happened with me flying to Budapest, and also flying back from Budapest. Make you better understand, that does it mean for me: in Budapest I missed the first part of my conference, and with the flying back one day later I lost one payed work day. As I have family in Budapest I decided to stay for the night there, and not at Munich, but just rescheduling my flight and providing me a taxi drive was so complicated, that it took two and half extra hrs at the airport, Also Lufhansa put me in my rescheduled back trip the MUC-IAD flight on the 45C seat, what was the worst seat on the plane. Not just that. When they have plenty of empty seat in all of the section, and they wanted to sell it the economy plus seats for more than hundred dollars, I mentioned to the fight attendance my misery ,and how I don't like the seat what I got, and she laughed on me, and I heard her telling her colleagues,this kind of funny way as they were behind me. That's no how they need to treat passenger, Also on flying back they didn't react fast, and they missed to put me on the Frankfurt plane, what could be an alternative route, on the same day, instead they sent me desk to desk."

Punti positivi: "Service"
Punti negativi: "Boarding free for all, therefore confusing and slow"

Punti positivi: "Volo tranquillo. Ottimo aereo. Personale cortese ed educato."
Punti negativi: "Un po' in ritardo il servizio pasto serale. Ci hanno servito verso le 1 di notte quando la partenza era alle ore 22."

Punti positivi: "Loved everything except upcharge for ski bag (no charge on Swiss air for this service) - 1st meal excellent.....2nd light snack (chicken sandwich) not really a home run (sorry.....) - overall excellent experience"

Punti positivi: "The crew were great! The seats are not that comfortable, it happened that I had 3 seats raw for myself but the armrests were not going up so I could not utilize them and lie down to sleep."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti negativi: "Very nice crew and great food"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Nothing. Flight was amazing"

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti positivi: "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Punti negativi: "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Punti positivi: "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Punti negativi: "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Punti positivi: "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "Delay due to strike"

Punti positivi: "The crew and the timing were ok"
Punti negativi: "The seats were uncomfortable"

Punti negativi: "Head support for 6 feet plus people on seats would be good"

Punti positivi: "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Punti negativi: "Doesn't"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti negativi: "Boarding was very slow."

Punti negativi: "Delays, took my hand luggage into the hold,"

Punti negativi: "Flight on time would have been good when you have a late evening arrival. Long wait for luggage at Birmingham airport."

Punti negativi: "This return flight was much better than the flight going to Amsterdam. I believe the biggest factor was the type of aircraft. The old 747 just didn't meet expectations. The newer 777 on the way back was much more comfortable, with better amenities."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Nothing!"
Punti negativi: "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Punti positivi: "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Punti negativi: "I wish they had WiFi"

Punti positivi: "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Punti negativi: "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Punti positivi: "Crew's hospitality, good music, good destination material, terminal info, good system overall"
Punti negativi: "Less legroom, storage space, bad food, few movie options."

Punti positivi: "We got to Amsterdam on time"
Punti negativi: "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

Punti negativi: "My suitcase didn't come with the airline."

Punti positivi: "Smooth flight."
Punti negativi: "Seat a little cramped."

Punti positivi: "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Punti negativi: "Boarding could be better"

Punti positivi: "Flight crew very nice"
Punti negativi: "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Punti positivi: "Efficient crew"
Punti negativi: "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"

Punti positivi: "Good flight, arriving well on time."

Punti negativi: "Flight departed 35 minutes late"

Punti positivi: "Good services!"

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Fabulous trip with friendly, helpful staff"
Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Short flight with good communication."
Punti negativi: "Nil to complain."

Punti positivi: "Friendly staff"
Punti negativi: "Entertainment was dated and poor in function. Our bags were 99 dollars each and we’re both lost and didn’t arrive. I just filed a claim and got rude service saying I should have filed the claim at the airport baggage area but there was not anybody there to do the claim then he agent upstairs said they just spoke to them and they are there and I should have done it there. This was so rude and there is no way to get back into customs area. If we paid 200 for bags I expect them to arrive on time. I’m asking for a refund of the baggage fees."

Punti negativi: "Bag was lost"

Punti positivi: "Everything. A truly faultless experience!"
Punti negativi: "Nothing"

Punti negativi: "The Guy who had an accident when boarding causing a delay. Also I didn’t like the wait fir checking as passengers with children went before business class and should be after."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "Everything. Staff incredible."

Punti positivi: "Airline staff good and professional"
Punti negativi: "Nothing one can do, for a 6.2" guy, the metal bar that forms the shape for the pouch for magazines and such digs into knees, ESP if person in front adjusts seat back. Fold out table barely accommodates laptop."

Punti positivi: "Timing & efficiency. Good food though only a sandwich."
Punti negativi: "Nothing. Could say there was no entertainment but I didn't want entertainment on such a short flight"

Punti positivi: "great choice of entertainment content, friendly crew"

Punti negativi: "magazines very dog eared and some badly torn"

Punti positivi: "The crew were just amazing, such lovely male stewards! They were helpful and friendly and generally wonderful."
Punti negativi: "The entertainment was quite dated and didn't have new movies etc"

Punti negativi: "Terrible service in flight and customer service wise .. app functionality was below"

Punti positivi: "The staff was fast and curteous."
Punti negativi: "There is not anything to complain about besides the usual discomfort of travel."

Punti positivi: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"
Punti negativi: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Niente di particolare"

Punti positivi: "Seat super uncomfortable"

Punti negativi: "I wasn't on this flight. I wasn't able to cancel or refund it."

Punti negativi: "First of all, we've had to pay registration fee 55 Euros each, just because we didn't check in online! What the hell is that? Secondly, the seats that I paid for were not available! Lousy service..."

Punti positivi: "Seat had very little cushion."

Punti positivi: "Niente è trovo illegale come si comportano con i bagagli"

Punti positivi: "Personale cortese e gentile sedute abbastanza comode per il tragitto fatto"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Tutto"

Punti negativi: "Nothing"

Punti positivi: "Le ragazze che lavorano"
Punti negativi: "Il ritardo"

Punti negativi: "Cambio per 3 volte del gate d"imbarco e raggiungere l'aereo a piedi con i 40 gradi di Siviglia"

Punti positivi: "Friendliness of crew."

Punti positivi: "la precisione degli orari"
Punti negativi: "nulla"

Punti positivi: "Nice crew and helpful check in person."
Punti negativi: "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"

Punti positivi: "Aereo molto silenzioso"
Punti negativi: "Arrivare in orario"

Punti positivi: "Sedili scomodi. Poco spazio. Norme bagagli assurde. Priorità praticamente obbligatoria. assegnazione posti casuali."
Punti negativi: "Anche con assegnazione dei posti casuali i sedili dovrebbero essere assegnati contigui per compagni di viaggio- e' assurdo che per portare un trolley a bordo si debba acquistare la priorità."

Punti negativi: "Dont speak every 5 mn Dont play with light every 10 mn Dont Try to sell lotery or food Dont limit every lugage like drugs prices ...."

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "EVITARE RITARDI"

Punti positivi: "C ERA UNO STUART MOLTO SIMPATICO CHE HA STEMPERATO L ATTESA DEL RITARDO IN MANIERA SIMPATICA E COINVOLGENTE ; UN PO MENO IL PILOTA CHE HA FATTO UN ATTERRAGGIO E UNA DISCESA POCO MORBIDA E ABBASTANZA A SCATTI, A DIR POCO PIACEVOLE ....E QUESTO E' SUCCESSO ANCHE ALL ANDATA ANCOR PEGGIO DEL RITORNO...."
Punti negativi: "LA PUNTUALITA' SOPR.NEI RITORNI ,E CERTE MANOVRE DI VOLO ..... ALL ANDATA 25 MIN DI ANTICIPO PER ATTERRARE SALTELLANDO NON E' STATO UN GRAN CHE PIACEVOLE, DEL RESTO NORMALISSIMO VOLO"

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti positivi: "Rapidità nell'imbarco"
Punti negativi: "Servizio clienti"

Punti negativi: "Evitare i costi accessori.. si parte da un prezzo e non si sa Dove si va a finire. Meglio indicare un prezzo per tutto"

Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"

Punti positivi: "Was on time"

Punti positivi: "Puntualità ed assistenza online molto semplice"
Punti negativi: "Che all'andata pagando 10 € avevo il secondo bagaglio a mano in cabina mentre al ritorno allo stesso prezzo ho dovuto caricarlo in stiva. C'è però di positivo che non ho atteso neanche un minuto al momento del ritiro; ritiro praticamente immediato quindi ok. Una cosa solo......potrebbero offrire almeno un bicchiere d'acqua durante il volo."

Punti negativi: "Bagaglio da pagare a parte, per averPosti vicini bisogna pagare, attesa per l’imbarco ... volo in ritardo di mezz’ora"

Punti negativi: "Una truffa"

Punti positivi: "- very kind and professional crew"
Punti negativi: "- boarding was late - did not get actual notice that plane IS GOING to be slightly delayed (only email that it MIGHT happen)"

Punti positivi: "It all went smoothky"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "Gentilezza personale"
Punti negativi: "Cattivo atterraggio"

Punti negativi: "La vendita di gratta e vinci"

Punti negativi: "Volo in ritardo,. Abbiamo perso il flixbus per Bolzano."

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti negativi: "The gate staff did not make it clear where and when passengers with Priority seating should stand in line."

Punti positivi: "Legroom was great as by coincidence seats were in the first and emergency exit rows."
Punti negativi: "Boarding was delayed due to flight delay by 40 minutes. There was no pre delay communication. Intercom was low on volume, hard to understand. Food was looking ok, but not included and entertainment not applicable as this was a cheap flight, hence score is 1*."

Punti negativi: "Invadenti nel proporre acquisti. Personale di volo con abbigliamento di scarsa qualità."

Punti positivi: "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Punti negativi: "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"

Punti negativi: "Mi hanno imbarcato il trolley e me lo hanno rotto"

Punti negativi: "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."

Punti positivi: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Punti negativi: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"

Punti positivi: "We made it."
Punti negativi: "Boarding was very slow. Had to take a bus to the plane, not even water to drink."

Punti negativi: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"

Punti positivi: "There is nothing to like!"
Punti negativi: "They have NO DIRECT CUSTOMER SERVICE NUMBER! How the hell was I to print tickets when I'm on vacation, I don't carry a printer. Checking in on-line is a joke. I got charged $165.00 at the gate plus fee's for one luggage. I won't fly Ryanair ever again and Im telling everyone I know also."

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti positivi: "Staffs are very helpful."
Punti negativi: "Should get some drink at least some water."

Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"

Punti positivi: "La puntualità"

Punti positivi: "Great connection. Efficient birding. Pleasant staff. Got the delux package which gives you extra leg room, extra baggage and priority boarding which came to about $125.00 for the entire ticket for a three hour non-stop flight from Barre in southern Italy to Madrid. Great value! Pleasant flight. Much better than I was expecting!"
Punti negativi: "€21 to print out my boarding pass. They tell you that you have to print out your own boarding pass when you book on line but since I was traveling I didn’t have a printer."

Altre info su Lufthansa
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Budapest

Le compagnie aeree che partono da Bari e arrivano per Budapest hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Bari per Budapest

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Bari per Budapest

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Bari per Budapest

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Bari per Budapest

Prenota voli economici da Bari a Budapest

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

4/6
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
25/6
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
28/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
9/7
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
12/7
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
9/7
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
12/7
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
27/8
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
30/8
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
4/6
ven
1 scalo
Ryanair
25h 50m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
4/6
ven
1 scalo
Ryanair
25h 50m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
27/8
ven
diretto
Ryanair
1h 30m
BRI - BUD
30/8
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
25/6
ven
1 scalo
Ryanair
25h 05m
BRI - BUD
28/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
4/6
ven
2 scali
Ryanair
29h 00m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
6/5
gio
1 scalo
Diverse compagnie
25h 20m
BRI - BUD
10/5
lun
1 scalo
Diverse compagnie
17h 20m
BUD - BRI
4/6
ven
2 scali
Ryanair
22h 30m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
4/6
ven
2 scali
Ryanair
22h 30m
BRI - BUD
7/6
lun
diretto
Ryanair
1h 30m
BUD - BRI
6/5
gio
1 scalo
Diverse compagnie
19h 20m
BRI - BUD
10/5
lun
3 scali
Diverse compagnie
46h 50m
BUD - BRI
15/5
sab
1 scalo
Diverse compagnie
14h 40m
BRI - BUD
24/5
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
BUD - BRI
6/5
gio
1 scalo
Diverse compagnie
25h 25m
BRI - BUD
10/5
lun
2 scali
Diverse compagnie
25h 40m
BUD - BRI
15/5
sab
2 scali
Diverse compagnie
28h 15m
BRI - BUD
24/5
lun
diretto
Diverse compagnie
1h 30m
BUD - BRI
9/7
ven
2 scali
KLM
21h 10m
BRI - BUD
12/7
lun
2 scali
KLM
15h 25m
BUD - BRI
25/6
ven
1 scalo
Lufthansa
23h 20m
BRI - BUD
28/6
lun
1 scalo
Lufthansa
3h 45m
BUD - BRI
25/6
ven
1 scalo
KLM
13h 35m
BRI - BUD
28/6
lun
2 scali
KLM
16h 10m
BUD - BRI
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

24/4
sab
1 scalo
Lufthansa
25h 45m
BRI - BUD
24/4
sab
3 scali
Diverse compagnie
41h 15m
BRI - BUD
24/4
sab
2 scali
Diverse compagnie
29h 30m
BRI - BUD

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe