Trova voli economici da Torino per l'Estonia

Trova voli economici da Torino per l'Estonia

Cerca centinaia di siti di viaggio contemporaneamente per offerte su voli per l'Estonia. Combina il tuo volo con un hotel e risparmia!

Andata e ritorno
Economy
Torino (TRN)
Estonia
lun 18/10
lun 25/10
Qualsiasi mese
Confronta con KAYAK |
Includi gli hotel

Informazioni utili: Voli Torino - Estonia

Bassa stagione

gennaioIl periodo ideale per evitare le folle con un calo medio dei prezzi del 4%.

Alta stagione

marzoIl periodo più gettonato per volare con un aumento medio dei prezzi del 19%.

Prezzo medio andata-ritorno

204 €(media delle ultime 2 settimane)

Buona offerta andata-ritorno

189 €o meno

Buona offerta solo-andata

266 €o meno

I migliori consigli per trovare voli economici per l'Estonia

  • Prenota almeno 3 settimane prima della partenza per trovare prezzi più bassi della media.
  • L'alta stagione corrisponde a maggio, giugno e luglio. Il mese più economico per volare per l'Estonia è gennaio.

Domande frequenti - prenotazione di voli per Estonia

Quanto dura il volo per l' Estonia da Torino?

Qual è il volo più economico per l'Estonia da Torino?

Come riesce KAYAK a trovare prezzi così bassi sui voli per l'Estonia?

In che modo lo strumento di Previsione dei prezzi di volo KAYAK mi aiuta a scegliere il momento giusto per acquistare il mio biglietto aereo da Torino per l'Estonia?

Che cos'è l'opzione Mix & Match per i voli per l'Estonia?

Che cos'è la funzionalità "date flessibili" di KAYAK e perché potrebbe essermi utile quando cerco un volo per l'Estonia?

3 principali compagnie aeree con voli da Aeroporto Città di Torino a Estonia

Valutazioni in base alle recensioni dei clienti KAYAK

7,7
KLM
Valutazione complessiva sulla base di 3.682 recensioni
7,9
Imbarco
7,6
Comodità
8,4
Personale
7,2
Divertimento
7,4
Cibo
Recensioni compagnia aerea

Punti positivi: "Friendly crew, great access to a variety refreshments, robust entertainment library."
Punti negativi: "No suggestions."

Punti positivi: "The seats were so comfortable"

Punti negativi: "Allow business passenger to use front bathroom."

Punti positivi: "Veloce, economico e senza terrorismo sanitario"
Punti negativi: "Tutto è perfetto"

Punti negativi: "Very nice crew and great food"

Punti positivi: "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Punti negativi: "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Punti positivi: "Tutto bene, ma l aereo in ritardo mi ha fatto perdere la coincidenza per Göteborg e ho dovuto attendere 8 ore per il prossimo volo"

Punti negativi: "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Punti positivi: "The crew."
Punti negativi: "The time between flights."

Punti positivi: "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Punti positivi: "The aircraft"
Punti negativi: "No overbooking next time!"

Punti negativi: "Troppo ritardo"

Punti positivi: "Checkin 1a at Schiphol had long lines, and no seperate counters for just bag drop. My family and I had to wait for 50 mins, to do a bag drop which in,y lasted 1 min! Flight was delayed, without proper announcements."
Punti negativi: "Seat pitch could've been more. At least let us know via Whatsapp that the plane is delayed, or at which belt the bags would come out. This basic info was lacking."

Punti negativi: "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Punti positivi: "Crew was ok."
Punti negativi: "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Aspettare 30 minuti l'autobus all'arrivo é follia"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Punti positivi: "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Punti negativi: "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Punti positivi: "Seating is tight. The crew was great !"
Punti negativi: "As we landed we had to wait on the plane for an hour and a half because another plane (Spirit) was in our “parking spot.” This made it very difficult for people and connecting flights."

Punti negativi: "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Punti negativi: "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Punti positivi: "Very personable staff. Food acceptable for airline fare. Ticket price was outstanding."
Punti negativi: "Paid for extra legroom, but very narrow seats not comfortable. Very difficult to sleep. Old plane--could not hear movies and unclear screen. Music sounded OK and choice was good."

Punti positivi: "Good comfortable seat with extra leg room. Pleasant crew."

Punti positivi: "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Punti negativi: "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Punti positivi: "Very pleasant, professional crew"
Punti negativi: "Very slow check in. Mainly because other passengers obviously don't read instructions re: weight/contents of cabin bags etc. Would be helpful if there was additional staff to deal with them away from check in desk. This would mean that others did not have to queue for 25 minutes because the check in girls also had to deal with them"

Punti positivi: "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Punti negativi: "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Punti positivi: "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Punti negativi: "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Punti negativi: "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Punti negativi: "We did not get two of baggage at the destination."

Punti positivi: "Personale gentile e affabilmente."
Punti negativi: "I sedili dell’economy diventano sempre più stretti."

Punti positivi: "Rapidi e personale ultra professionale"

Punti positivi: "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Punti negativi: "No entertainment system; insufficient knee space"

Punti positivi: "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Punti positivi: "I got some rest"
Punti negativi: "unable to charge my phone or watch movies"

Punti positivi: "Great service"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Punti positivi: "Flight was delayed for three hours and was a very stressful flight"
Punti negativi: "Flight was not on time and got to destination very very late pier management of aircrafts"

Punti positivi: "was very quick"

Punti positivi: "Very little if any."
Punti negativi: "Aircraft was not very clean,the staff seamed quite harsh at times when speaking to customers. The food was really quite poor but it was a short flight to be honest. Overall not as pleasant as the China Southern flights. I would not like to choose them again unless i had to."

Punti positivi: "Cena veloce Letto flat in business"
Punti negativi: "Lounge Delta in JFK affollatissima Pochi film in lingua italiana Personale disattento"

Punti negativi: "OLD OLD plane with hard seats and tiny screens"

Punti positivi: "Flat bed"
Punti negativi: "Personale Pochi film in italiano Procedura imbarco complessa più di altri vettori verso USA"

Punti positivi: "Priority boarding was appreciated and the flights were on time. Service was fine. Schipol was good."

Punti positivi: "The pilot kept us informed periodically during our journey. I liked that we could choose our seating online. The entertainment was good."
Punti negativi: "The plane was dirty, all seats did not have pillows and blankets. Seating was not very comfortable, particularly as there was a box attached to one of the legs of the seat in front of me, making it necessary to move my legs to an uncomfortable angle."

Punti positivi: "Great crew service. Among the best ever."

Punti negativi: "The fact that there are different airline carriers for one flight is hard. In my second flight they made me check a bag which was considered a carry on during my first flight"

Punti positivi: "It was a short flight so it was O.K."
Punti negativi: "Boarding was odd. Go to airport early and counters were not open, did on line check in so was able to avoid the self check in at airport. Also self check in luggage seems confusing with no ground crew to help. It didn't affect me but lots of confused passenger."

Punti positivi: "KLM fed a sandwich even though the flight was only 2 hours. The crew was pleasant. Getting through the Amsterdam airport to catch a connecting flight with only an hour to do so was no big deal. Airport staff was pleasant and helpful."

Punti positivi: "The premium economy- it was the most uncomfortable - tight seats. The back of the seats are not reclining It’s not worth the money you pay for premium services"
Punti negativi: "The premium economy should be eliminated and should be labeled for what it is: couch class with some perks"

Punti positivi: "The crew is nice"
Punti negativi: "No respect of distancing the seats ; all the seats were occupied. No wifi"

Punti positivi: "El entretenimiento"
Punti negativi: "Demasiadas mascotas sin posibilidad de descanso. Un gato en ej asiento del frente que no dejó de hacer ruido y dos asientos atrás un pero en la misma situación. Debería tomar más medidas para el viaje de mascotas"

Punti positivi: "Yeah Everything well organized"
Punti negativi: "I believe so"

Punti positivi: "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Punti negativi: "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Punti positivi: "Very friendly crew"
Punti negativi: "In-flight system had some errors"

Punti positivi: "Perfectly on time, no hassle, seat OK. This is the way I appreciate a flight."
Punti negativi: "Food. No choice, three "madeleine" (sweet) cookies for all, no sugar-free (salty) alternative..."

Punti positivi: "The cabin crew were amazing and the seats very comfortable, even in economy. I'm not a super comfortable flyer so I loved that the pilot would always warn when we were getting into turbulence. 2 thumbs up. I will fly Air France again"
Punti negativi: "I'd appreciate a better selection of food and drinks, even if I have to pay for the drinks."

Punti positivi: "The crew was excellent and surprisingly the seats were comfortable."
Punti negativi: "I think more attention should be paid to cleaning the plane and eeek, there was no liqueur in economy class. Music selection in entertainment should be wider too"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Everything"

Punti positivi: "Crew was good, seat was not, it was freezing cold and one little blanket was inadequate!"
Punti negativi: "Provide another blanket when needed, was wearing shorts and a short sleeve shirt."

Punti positivi: "Crew was solicitous."
Punti negativi: "They didn't seat a couple with a baby together which put me in the unpleasant place of being asked to give up my bulkhead seat for a window seat."

Punti negativi: "Sedile scomodissimo, bagaglio smarrito, é rimasto a Parigi dopo la corrispondenza !!! Pessimo servizio"

Punti positivi: "Good crew, as usual with Air France."
Punti negativi: "Old plane with very lousy seats for a super expensive business class. Super slow check in and overall process till boarding because of lack of ground staff compared to passenger volumes"

Punti positivi: "ok"
Punti negativi: "spazi cibo"

Punti positivi: "Aereo partito abbastanza in orario, arrivato cmq in anticipo. Sedili adeguati con discreto spazio per le gambe. Snack e bevanda anche su volo breve (1:40)"

Punti positivi: "Yes"
Punti negativi: "Everything very good"

Punti positivi: "Multiple crew members paid constant helpful attention to my mother (88yrs of age) during boarding, deboarding and throughout the entire flight. Thank you!"

Punti positivi: "Perfetto."

Punti positivi: "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Punti negativi: "See above. Overall, very nice experience."

Punti positivi: "Everything was great"
Punti negativi: "N/A"

Punti positivi: "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Punti positivi: "Upgrade in business class da premier economy"
Punti negativi: "La puntualità, il volo è partito e arrivato in ritardo di 45 minuti"

Punti positivi: "Fantastic Crew!"
Punti negativi: "Seats are comfortable but tight."

Punti positivi: "Volo breve, ma aereo puntuale sia alla partenza che in arrivo."
Punti negativi: "Ho trovato un po' squallido il terminal 2G da cui e' partito il volo. Negozi distanti dal terminal e mediocri. Al terminal vero e proprio non so nemmeno se c'erano le toilettes."

Punti positivi: "Ottimo sia il tempo di imbarco che la puntualita' in partenza ed in arrivo. I sedili della economy sono sempre piuttosto piccoli e con poco spazio per le gambe, specie se sei piu' alto di 1.80 m."
Punti negativi: "La selezione di film e' abbastanza ridotta, soprattutto quelli in lingua italiana. Mi ha lasciato perplesso la scelta di passare un pasto alle ore 16 ( relativamente alla localita' di partenza) dopo aver fatto l'imbarco alle 13 e con un pacchetto di cracker nell'intervallo. Non c'e' stata cena."

Punti positivi: "The crew was helpful and accommodating"
Punti negativi: "The flight was delayed, missed connection, and lost baggage. Subpar."

Punti positivi: "Very efficient boarding. We actually departed earlier and then landed in Barcelona 15 minutes ahead of schedule. Overall a very smooth experience."

Punti positivi: "Really liked the new touch screens (with very good responsiveness). Also liked the food selection (the champagne was nice, so was the menu we were given)."

Punti positivi: "No extra charge for simple refreshments."

Punti positivi: "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Punti negativi: "Le capitain et l’aterrisage"

Punti negativi: "Necessita inesire nel questionario la possibilita N/A"

Punti negativi: "La sufficenza della hostess nel servire il pranzo e la non conoscenza dei vini che serviva, servendone uno per l'altro, peccato, perche la carta vini era di ottimo livello."

Punti positivi: "Everything"

Punti positivi: "Great service and food."
Punti negativi: "Tv screen is resolution is to low. Hard to see details."

Punti positivi: "Puntualità"
Punti negativi: "Per imbarcare un passeggino un'Odissea al Charles de Gaulle 2, con personale di terra scortese ed inaffidabile e un giro dell'aeroporto per trovare dove imbarcarlo. Davvero pietoso. Personale di volo affabile e cortese, atterraggio non morbidissimo. Panini al formaggio di capra e lamponi incommentabili."

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Canceled flight—absolutely no notification. Convoluted rebooking in whcuhbhey lies to us about what flights we were actually on. Spent a couple hours at Delta rebooking our trip. Lost prepaid night at hotel and dinner eaecatuon plus day of vacation."

Punti negativi: "Screen broke half way through flight. Food was poor"

Punti positivi: "Niente"
Punti negativi: "Tutto. Dall’imbarco alla sbarco, Air France e’ una schifezza unica."

Punti negativi: "Flight cancelled because of weather"

Punti positivi: "Only the cabin crew was good."
Punti negativi: "It was the worst flight that I ever had, the seats are extremely uncomfortable, no TV, the food was terrible."

Punti negativi: "Peccato che arrivi allo scomodissimo terminal G dell’Aeroporto Charles de Gaulle."

Punti positivi: "The airplane have great entertainment system. The cabin crew are very nice."

Punti positivi: "Courteous crew"

Punti positivi: "Nothing... and we were late which made me miss my connecting flight and I wasn’t reimbursed because it was with a different airline"
Punti negativi: "See above and the food was disgusting"

Punti positivi: "Super fast boarding and smooth takeoff"

Punti positivi: "Service was great, flight was on time and I really enjoyed everything"
Punti negativi: "Little turbulence but overall it comes as usual so it was worth the flight"

Punti positivi: "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Punti positivi: "Staff was nice"
Punti negativi: "MD planes are old and not very comfortable."

Punti positivi: "Whenever I travel air France I get a reminder of what customer service looks like on a flight. Incredible crew, great experience"

"Puntualità e volo comodo"

"Orari non rispettati! Del tutto scontenta!"

Punti negativi: "Vergognoso il fatto che non siano state divise le file tra priority e non, con conseguente ammassamento delle persone davanti al gate. Inoltre assurdo annunciare un gate errato, sia in inglese che in italiano e costringere le persone ad un pellegrinaggio in andata e ritorno in un gate errato"

Punti positivi: "Il viaggio è durato meno del previsto e ho passato un'oretta serena grazie al personale e al pilota che ha atterrato in modo eccezionale!"

Punti positivi: "Personale maleducato Durante volo chiacchierava e rideva in coda dato che aeromobile 1/2 vuoto"

Punti positivi: "Flight was 30 minutes faster than schedule"
Punti negativi: "Info about snacks and duty free purchases on board."

Punti positivi: "Seat uncomfortable... have to pay everything including water."

Punti positivi: "The crew."
Punti negativi: "Everything."

Punti positivi: "Come sempre da Ryanair il prezzo"
Punti negativi: "Il ritardo di 45 sembra proprio troppo"

Punti positivi: "Personale grntile."
Punti negativi: "Ritardi, prezzi e fastidio in cabina"

Punti positivi: "Personale gentile"
Punti negativi: "Ai counter per il check In dovrebbero indicare coi cartelloni luminosi a che città corrispondono, c'era un gran caos tra chi andava a tenerife, londra e pisa. Questo è successo ai counter di Barajas e diverse persone si sono lamentate a voce alta."

Punti positivi: "Trip went well easy check in Know problems"
Punti negativi: "The stay was too short would like to have had more time in Copenhagen"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Cambiaron la puerta de salida al otro lado del aeropuerto e "iniciaron" el abordaje tan rápido, que los pasajeros no habíamos llegado, luego nos hicieron esperar una hora de pie en la fila, un completo desorden y falta de organización"

Punti positivi: "La amabilidad del personal. Página web fácil de usar"
Punti negativi: "Los asientos don demasiado duros. Deberían poder reclinar los espaldares. Me molesta que cobren adicional por todo. A la final el precio inicial es irreal"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "No boarding passes, flight delayed"

Punti negativi: "Take off and arrive on time not an hour late. No trumpet this time."

Punti positivi: "The crew were friendly"
Punti negativi: "Entertainment but it was a short flight"

Punti negativi: "Dare maggiori possibilità per portare i bagagli a mano in cabina"

Punti positivi: "Smooth trip"
Punti negativi: "Boarding"

Punti negativi: "Potrebbero servire almeno acqua gratuita ai passeggeri"

Punti positivi: "la Ryanair ci ha informati dei disagi al gate causa agitazioni sindacali solo un'ora prima della partenza e cosi non siamo riusciti a passare il security check in tempo. Abbiamo perso il volo, sia io che un mio dipendente"
Punti negativi: "le informazioni ai clienti"

Punti negativi: "Bagaglio a mano gratis"

Punti positivi: "Nothing"
Punti negativi: "Check in"

Punti positivi: "Si si"

Punti positivi: "Flight was quick"
Punti negativi: "The representative at check in almost charged us €100 for a checked bag we’d already paid for when we bought our tickets online. When I asked her “didn’t we already pay for this?” She checked her screen and just said “oh” and let us through."

Punti negativi: "Good"

Punti positivi: "Personale gentile e profesionale, volo perfetto."

Punti negativi: "Non si può pagare più il trolley del volo vergogna"

Punti negativi: "In ritardo, mi ha fatto perdere l’aereo successivo"

Punti positivi: "Nulla"
Punti negativi: "Ritardo pazzesco"

Punti positivi: "Stwart simpatico"
Punti negativi: "Bagaglio: Priority chiusa ma cappelliere vuote ."

Punti positivi: "ritardo di un'ora"

Punti positivi: "niente"

Punti negativi: "Non si può viaggiare con un illuminazione accesa troppo forte. Ci sono passeggeri che nonostante la breve durata del volo vorrebbero chidere gli occhi per riposare."

Punti positivi: "We arrive before the planning hour to Pisa"
Punti negativi: "The seats are terrible, nothing confort"

Punti positivi: "puntualità"
Punti negativi: "hostess troppo occupate con le vendite"

Punti positivi: "Il.prezzo"
Punti negativi: "Partito ed arrivato in netto ritardo"

Punti positivi: "Not luxury in any sense really however it was cheap"

Punti positivi: "Great experience at Tenerife airport. Fast, efficient check in and through security with ease. Boarding was ok and on time."
Punti negativi: "Plane seats are very uncomfortable. I thought it was just me on the way out but it was as bad on the return and even my husband was complaining of being uncomfortable. The seats made this journey seem much longer than our 9 hour flight to Florida earlier in the year and the backs of my legs still haven’t recovered from yesterday’s flight. I am 5ft 1in and the seats are too high off the floor and too deep for my legs to be comfortable and not have too much pressure in the wrong place. They need foot rests to allow legs to be raised and pressure eased."

Punti positivi: "I prezzi sono davvero unici. Bisogna cercare e prendere al volo l'offerta, ma ne vale la pena. Il personale a terra e a bordo è cordiale ed efficiente. Apprezzo il fatto di pagare per eventuali consumazioni... meno sprechi di soldi e di cibo. Buffa la vendita dei grattaevinci a bordo."
Punti negativi: "Gli spazi sull'aereo sono davvero troppo ridotti e un piccolo trolley a bordo dovrebbe essere garantito"

Punti negativi: "Volo in ritardo, ho perso transfert."

Punti negativi: "Come al solito ritardo, attese lunghe prima dell imbarco e stipati come animali"

Punti positivi: "The crew were nice"
Punti negativi: "Check in was a complete disaster. I only needed to check my suitcase as we had our boarding passes already. It was anarchy and we nearly missed our flight despite being there hours early purely because the check in procedure was so chaotic. Then to top it off, my bag was lost and I was given a stranger’s baggage tag. I don’t know how they will be able to trace my bag with this. It is currently missing in action. Great start to a long awaited holiday!"

Punti positivi: "Leaving"
Punti negativi: "Security is ridiculous, cramped spaces, long lines, dirty."

Punti positivi: "Il volo, tranquillo."
Punti negativi: "30 minuti tra l'atterraggio e lo sbarco"

Punti negativi: "2 ore ritardo. Il treno senza aria condizionata e molto lento"

Punti negativi: "We did not realize that we had to check in within a minimum of 2 hours before the flight or else you have to pay this ridiculous fee. They were unable to do anything us at the counter and we had to go to this separate line that was very line in order to pay this massive fee. Their emails were not clear on this policy at all and you should be able to do it at the Ryanair counter vs go to another line. It was very convoluted and not a great customer experience. I wish somebody warned me of this policy as we almost missed an entire day in Santorini."

Punti positivi: "La puntualità nell’arrivo a destinazione."
Punti negativi: "Ancora una volta l’apertura puntuale del gate è stata seguita da un’attesa alla porta di accesso alla pista e poi sulla pista stessa, mentre si effettuava il rifornimento. A parte la frustrazione per aver speso inutilmente i soldi della priorità, anche il rischio!"

Punti positivi: "Low cost."
Punti negativi: "Non mi è piaciuta quella che ormai sembra una costante dei check-in Ryanair: farlo e sottoporre i passeggeri ad attese incomprensibili. Questa volta la procedura è iniziata per tempo, ma poi siamo stati costretti ad attendere quasi mezz’ora l’apertura della porta del gate e l’accesso in aereo."

Punti positivi: "L’aeromobile nuovo, pulito e posti a sedere più spaziosi"
Punti negativi: "Non comprendo la funzionalità e i vantaggi del “priority” dato che sull’aerobile si sale in ordine sparso."

Altre info su KLM
Informazioni COVID-19

Misure di sicurezza per le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per l'Estonia

Le compagnie aeree che partono da Torino e arrivano per l'Estonia hanno messo in atto misure di sicurezza aggiuntive e adeguato le loro politiche per soddisfare meglio le esigenze dei viaggiatori. Le politiche variano in base alla compagnia aerea.

Sanificazione potenziata

Pulizia quotidiana, installazione di filtri HEPA a bordo dei voli da Torino per l' Estonia

Mascherine obbligatorie

Mascherine obbligatorie a bordo, mascherine fornite sui voli da Torino per l' Estonia

Organizzazione dei posti in base al distanziamento sociale

Posto centrale non disponibile per la prenotazione dei voli da Torino per l' Estonia

Test pre-volo

Test per anticorpi, test per sintomi per i voli da Torino per l' Estonia

Prenota voli economici da Torino a Estonia

Offerte recenti sui voli andata e ritorno

12/11
ven
2 scali
Diverse compagnie
35h 50m
TRN - TLL
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
17h 55m
TLL - TRN
12/11
ven
1 scalo
Diverse compagnie
28h 10m
TRN - TLL
18/12
sab
1 scalo
Diverse compagnie
17h 55m
TLL - TRN
20/11
sab
1 scalo
KLM
24h 50m
TRN - TLL
23/11
mar
2 scali
KLM
15h 20m
TLL - TRN
25/11
gio
1 scalo
Air France
27h 05m
TRN - TLL
27/11
sab
2 scali
Air France
21h 25m
TLL - TRN
25/11
gio
2 scali
Air France
17h 15m
TRN - TLL
27/11
sab
2 scali
Air France
21h 25m
TLL - TRN
20/11
sab
2 scali
Air France
17h 00m
TRN - TLL
23/11
mar
2 scali
Air France
8h 20m
TLL - TRN
Mostra più risultati

Offerte recenti sui voli di sola andata

12/11
ven
2 scali
Ryanair
32h 55m
TRN - TLL
12/11
ven
3 scali
Diverse compagnie
35h 50m
TRN - TLL
12/11
ven
1 scalo
Ryanair
28h 10m
TRN - TLL

Cerca per scali

Cerca per compagnia aerea

-
1
  • Andata e ritorno
  • Solo andata
  • Multitratta
  • Trip Builder
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
  • Vari
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe
Economy
  • Economy
  • Premium Economy
  • Business
  • Prima classe