Codice IATA | WF |
---|---|
Rotte | 268 |
Rotta principale | Tromso/Langnes a Hammerfest |
Aeroporti salvati | 47 |
Aeroporto principale | Bergen-Flesland |
Punti positivi: Left and arrived on time - crew were friendly
Punti negativi: The food was nice but no vegan option
Punti positivi: all fine, on time and staff pleasant
Punti negativi: minimal food but that seems to be the norm these days
Punti positivi: On time and clean throughout, staff all pleasant.
Punti negativi: Food a bit minimal but the flights are all quite short so not a problem
Punti positivi: Efficient, quick, great staff
Punti negativi: Baggage claim took too long and my baggage broke :(
We purchased tickets with baggage. Was forced to pay for baggage.
Punti positivi: Nothing. Very disappointed in the customer service and willingness to understand that we already paid for baggage, yet forced us to pay again.
Punti negativi: We purchased tickets with baggage. Was forced to pay for baggage again at the airport. The people were rude, unwilling to work with us and almost made us miss our flight. We travel all the time and this was hands down one of the WORST experiences I have ever had
Punti positivi: Delightful
Te
Punti positivi: The bit of chocolate, very good dark chocolate.
Great service now
Punti positivi: it was great to send the baggage directly from Brussels midi to Seoul. I didn't need to check those in at Paris again. I appreciate their improvement indeed.
On time and efficient
Punti positivi: Punctual, comfortable and good service
Punti negativi: Slightly long queue in security. No food provided onboard only coffee/tea
Decent regional flight
Punti positivi: i had room, the flight was on time, and the crew friendly.
Punti negativi: Got what I expected.
Punti negativi: All was good. They should keep up the good service
Punti positivi: Personale efficiente, veloce e fantastico
Punti negativi: Il reclamo bagagli ha richiesto troppo tempo e il mio bagaglio è rotto :(
Abbiamo acquistato biglietti con bagaglio. È stato costretto a pagare per il bagaglio.
Punti positivi: Niente. Siamo rimasti molto delusi dal servizio clienti e dalla disponibilità a capire che abbiamo già pagato il bagaglio, ma ci siamo costretti a pagare di nuovo.
Punti negativi: Abbiamo acquistato biglietti con bagaglio. È stato costretto a pagare di nuovo il bagaglio all'aeroporto. La gente era scortese, non disposta a lavorare con noi e quasi ci ha fatto perdere il nostro volo. Viaggiamo tutto il tempo e questa è stata una delle PEGGIORI esperienze che abbia mai avuto
Punti positivi: Delizioso
Te
Punti positivi: Un po' di cioccolato, il cioccolato scuro molto buona.
Ottimo servizio ora
Punti positivi: È stato fantastico spedire il bagaglio direttamente dal Midi di Bruxelles a Seoul. Non ho avuto bisogno di fare di nuovo il check-in a Parigi. Apprezzo davvero il loro miglioramento.
Volo regionale decente
Punti positivi: Ho avuto spazio, il volo era in orario, e il personale cordiale.
Punti negativi: Ho trovato quello che mi aspettavo.
Punti negativi: Tutto era buono. Dovrebbero mantenere il buon servizio