Scopri quali compagnie aeree volano senza scali all'aeroporto di Marco Polo, in quali giorni volano e prenota un volo diretto.
Partenze senza scali
lunedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
martedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 69
ANA,Aegean Airlines, e altre 70
68
69
mercoledì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 70
ANA,Aegean Airlines, e altre 71
69
70
giovedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 75
ANA,Aegean Airlines, e altre 76
74
75
venerdì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
sabato
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
domenica
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 78
ANA,Aegean Airlines, e altre 79
77
78
Voli di ritorno diretti
lunedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
martedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 69
ANA,Aegean Airlines, e altre 70
68
69
mercoledì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 70
ANA,Aegean Airlines, e altre 71
69
70
giovedì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 75
ANA,Aegean Airlines, e altre 76
74
75
venerdì
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
sabato
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 71
ANA,Aegean Airlines, e altre 72
70
71
domenica
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, e altre 78
ANA,Aegean Airlines, e altre 79
77
78
Un ora schiacciati dentro l’aereo ad aspettare è da criminali
Un ora schiacciati dentro l’aereo ad aspettare è da criminali
Il personale di bordo molto ad accusare e puntare il dito esauriti al massimo. Personale da cambiare totalmente
Il calore del personale, e la puntualità. Un po' meno l'aereo che era un po' vecchio
Flight boarding was delayed by more than an hour. Then, when boarding was completed and we were ready to go, the pilot informed us that he couldn't take us to Italy because he already reached the max flight hours for his contract, and consequently flight was canceled. Luggages were downloaded while we were sitting in the plane After 2 hours, the pilot informed us that Lufthansa has canceled another flight so the crew moved to our flight which was therefore not cancelled Luggage was reloaded and so instead of leaving at 12:40 p.m. we left at 4 p.m. In the meanwhile we were always sitting in the plane
British airlines fornisce un ottimo servizio. Potrebbe migliorare sui tempi di imbarco
+ Equipaggio sempre allegri e felici + Interno aereo nuovo e pulito + Buona attenzione alla disciplina anti-COVID - Partenza in ritardo inizialmente per problema staff, poi valigia da scaricare per passeggero mancante, finalmente per problema attrezzatura aeroporto. Una storia… - Postazione 26F molto ristretto con poco spazio per i ginocchi, bracce, sotto la sedia davanti. sono nella media per altezza (182cm) ma mi sentivo scomodo.
The company did not know how to handle COVID bureaucracy efficiently or even correctly. We were asked to fill in four forms when only one is needed or even checked at all. I had to come in early to the airport, take a COVID test and then wait in the airport departure lobby for almost 1h to check in while waiting for the test results. Given that I spent a substantial amount to get a business ticket, I expected my time to be respected and to have business facilities made available. Once reached, the lounge now has an ordering system instead of self-service. The food was honestly disgusting, cold boiled rice without any salt and some "Spanish chorizo chicken" that had no chorizo and tasted like boiled chicken dropped in reheated tomato sauce. The plane departed one hour late. The business class seat was small, but comfortable. The company sent a boiler plate email apologizing which is something you appreciate the first time and it becomes grating when you get more than one per week.
Aeroporto di Venezia-Marco Polo (VCE)Italia
Aeroporto di Venezia-Marco Polo - Stati Uniti